تقویت امور فرهنگی از تاکیدات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز است

موسوی گفت: فضای معنوی و خاطره انگیز نمایشگاه «هنر مفهومی» و چهارمین سوگواره «هنر و حماسه» در شیراز، اقدام فرهنگی موثری به شمار می رود و تقویت امور فرهنگی از تاکیدات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امشب (پنج شنبه 3 مهر) در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه «هنر مفهومی» و چهارمین سوگواره «هنر و حماسه» در شیراز، در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با همراهی هنرمندان «خانه طراحان انقلاب اسلامی» و شاغل در سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز در 15 غرفه اصلی، طراحی و چیدمان شده و از 3 تا 26 مهر دایر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: هنرها در غرفه ها مفهومی هستند و با ایده گرفتن از مردم، کامل تر نیز خواهد شد و در شب اربعین نیز برنامه ویژه در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: فضای معنوی و خاطره انگیز در این نمایشگاه، اقدام فرهنگی موثری به شمار می رود و تقویت امور فرهنگی از تاکیدات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز به شمار می رود که کمیته فرهنگی و اجتماعی آن فعال است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تاثیر مدیریت واقعی در مدیریت شهری گفت: در مدیریت واقعی برای اصلاح ساختارها تلاش می شود و در سال سوم و چهارم شورای اسلامی شهر شیراز، نوع نگاه از مدیریتی ویترینی به سمت مدیریت واقعی رفته است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر شیراز برای اصلاح ساختار مدیریت شهری در حوزه تخلفات و مبارزه با فساد و تبعیض نیز اقدامات خوبی انجام داده است که تسهیل محاسبه عوارض شهرداری از نمونه آنهاست.

موسوی تصریح کرد: از بزرگترین مصادیق منکر، فساد است و شورای اسلامی شهر شیراز بر مبارزه با فساد تاکید ویژه دارد و عدالت محوری را مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: برای اولین بار گزارش عملکرد سه ساله شهرداری شیراز به شکلی که برای همه قابل درک باشد با اعداد و ارقام و نمودار در حوزه های مختلف شهری ارائه شده است و در حوزه تطابق و بررسی بودجه و پروژه ها نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: در شاخص ارزیابی مدیران، اجرای مصوبات و تکالیف مورد توجه بوده و انسان محوری در اولویت اقدامات شهری شیراز قرار گرفته است.

کد خبر 975726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha