اعتماد به جوانان از درس‌های دفاع مقدس است/ لزوم گسترش گفتمان ولایی

حجت الاسلام نصیرایی گفت: درس دفاع مقدس اعتماد و بهره گرفتن از خلاقیت جوانان، کار جهادی و نهراسیدن از دشمن با به میدان آوردن تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،حجت الاسلام «مجید نصیرایی» ظهر امروز (۳ مهر) در آئین افتتاح منطقه رزمی فرهنگی و ورزشی صالحین سرایان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آموزه های دفاع مقدس امروز باید برای نسل جوان و نخبگان فرهنگی و ملت ایران بکار گرفته شود.

 

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: فکر، مدل و گفتمان دفاع مقدس هرگاه در جامعه بکار گرفته و میدان دار شود تمام سختی ها آسان و مسیر را پیدا خواهیم کرد.

 

 

وی فرهنگ دفاع مقدس را نیاز ضروری امروز جامعه در حوزه اقتصادی و سیاسی و مدیریت اجرایی کشور عنوان کرد و افزود: حق هفته دفاع مقدس با همایش و نمایش ادا نمی شود بلکه از این دوران باید درس بگیریم.

 

حجت الاسلام نصیرایی ادامه داد: درس دفاع مقدس اعتماد و بهره گرفتن از خلاقیت جوانان، کار جهادی و نهراسیدن از دشمن با به میدان آوردن تمام ظرفیتهای مادی و معنوی است.

 

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، سرایان،بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رسالت همه بسیجیان و عاشقان انقلاب بسط و گسترش گفتمان ارزشی و ولایی در جامعه است.

 

منطقه رزمی فرهنگی ورزشی صالحین در اردوگاه شمس آباد سرایان با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انجام رزمایش رزمی و فرهنگی افتتاح شد. نوجوانان شرکت کننده از نزدیک فعالیت‌های رزمی را تجربه و با تاکتیک‌های رزمی و برخی از سلاح‌ها نظامی آشنا شدند.

 

 

 

 

 

کد خبر 975741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha