۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان کشور در حال ساخت است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار محروم و کم درآمد جامعه در سراسر کشور در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمدباقر نوبخت» صبح امروز جمعه(۴ مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار محروم و کم درآمد جامعه در سراسر کشور در حال ساخت است.

 

وی تصریح کرد: در این طرح هیچ گونه پیش پرداختی صورت نمی‌گیرد و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در اجرای طرح احداث مسکن محرومان، ۲ هزار واحد نیز متعلق به استان ایلام است که در تلاش هستیم تا پایان دولت به بهره برداری برسند.

 

وی تصریح کرد: فلسفه وجود انقلاب اسلامی کمک ویژه به استان های محروم است و استانی همچون ایلام با توجه به درگیر بودن با جنگ تحمیلی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون رئیس جمهوری با اشاره به سال جهش تولید، خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا ویژگی های طرح هایی که قابلیت افتتاح تا پایان دولت را دارند در تمامی استان ها مشخص کرده است و در تلاش هستیم این پروژه های اولویت دار را با تخصیص اعتبار مورد نیاز به سرانجام برسانیم.

کد خبر 975769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha