رمز موفقیت رزمندگان ولایت مداری و اطلاعت پذیری محض از ولایت بود

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: رمز موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس ولایت مداری و اطلاعت پذیری محض آنها از ولایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۴ مهر حجت الاسلام «رضا سعادت فر» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس ولایت مداری و اطلاعت پذیری محض از ولایت بود.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: زمندگان ولی فقیه را نائب امام زمان (عج) می دانستند و امروز نیز باید در جنگ اقتصادی گوش به فرمان رهبری بود و عاقلانه عمل کرد تا ایران قوی شود.

وی به نکات کلیدی سخنرانی مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رهبری فرمود؛ بنیانگذار انقلاب اسلامی به خوبی جبهه جنگ را برای مردم تبیین کردند و فرمودند؛ اکنون دعوایی دولت‌ها نیست بلکه جنگ اسلام با کفر و جنگ اعتقادی فکری است.

حجت الاسلام سعادت فر ابراز کرد: اکنون نیز جنگ اسلام با کفر ادامه دارد و دعوا بر سر اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است و آنها به خیال خام خود در حال در هم کوبیدن ایران هستند.

خطیب جمعه جیرفت تصریح کرد: مشکل ما با آمریکا این است که ایران به دنبال زمینه سازی ظهور می باشد و آنها به دنبال کفر و استکبار هستند و هرگز کفر و اسلام با یکدیگر مذاکره نمی کنند و آنها گوهر انقلاب اسلامی را نشناختند که گوهر عدالت است.

وی بیان کرد: غیرت دینی اقتضا می کند در شرایط فعلی که جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است دفاع مقدس را ادامه دهیم.

حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: یکی از ویژگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس خلوص نیت بود متاسفانه امروز برخی در غم ها و شادی های مردم برای خودنمایی و حفظ پست و مقام خود شرکت می کنند.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: فرار از شهرت در دوران دفاع مقدس امروز تبدیل به شهوت پست و مقام تبدیل شده است.

وی با بیان این مطلب که شهادت محصول انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس فرماندهان شیران روز و عارفان شب بودند و اعتقاد و باور به روحیه توکل و توسل در زمندگان موج می زد.

حجت الاسلام سعادت فر با بیان این مطلب که یکی از موانع ایجاد دولت اسلامی اتراف است، خاطرنشان کرد: خوشگذرانی و اتراف مانع تشکیل دولت اسلامی می شود و بلعکس داشتن روحیه زهد و بی رغبتی به دنیا موجب تشکیل دولت اسلامی می شود.

خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: مترفین جامعه را از انقلاب اسلامی و رهبران الهی ناامید می کنند، آنها در برابر  انبیا چند سیاست اتخاذ کردند و قرآن کریم در این باره می فرماید؛ اینها شب نشین بوده و در محافل خود بر علیه مسلمین توطئه و برنامه ریزی می کنند.

وی ابراز کرد: قرآن کریم درباره توطئه های مترفین می فرماید؛ اول این که به انقلاب و انقلابیون تهمت می زنند همان طور که حضرت موسی (ع) را متهم به ساحری کردند و دوم تهدید می کنند همان طور که نوح (ع) گفتند؛ اگر دست بر نداری سنگسارت می کنیم.

حجت الاسلام سعادت فر عنوان کرد: یکی دیگر از توطئه های آنها تبلیغ و استدلال نا ثواب برای جامعه است، مترفین می گویند؛ از پیامبر و یا امامی که امتیاز بیشتری نسبت به شما دارد پیروی کنید در غیر این صورت متضرر می شوید.

وی در خاتمه یادآور شد: مترفین از با کشیدن کاریکاتور اقدام به مسخره کردن می کنند تا ابهت سرداران را در مقابل چشم مردم تحقیر کنند، برخی مسخره می کنند امام زمان (عج) شما کجاست؟ و در پاسخ این ها باید گفت؛ مردم و جوانان انقلابی در حال زمینه سازی ظهور هستند.

کد خبر 975798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha