دشمن به دنبال تحریف حقایق انقلاب/ با جنایتکاران اقتصادی به شدت برخورد شود

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف حقایق انقلاب، دفاع مقدس و ناامید کردن مردم هستند خواستار برخوردی جدی با جنایتکاران اقتصادی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 4 مهر) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) با بیان اینکه دولت، مجلس و دستگاه قضا دست به دست هم داده اند تا مشکلات اقتصادی را حل کنند، گفت: باید تلاش کنند تا وضع مردم سخت تر نشود.



امام جمعه رشت به افزایش روز افزون اقلام مورد نیاز تولیدکنندگان و کشاورزان اشاره و اظهار کرد: مسئولان اجرایی دولت کارخانجات ورشکسته را فعال کنند.


وی اشتغال را دغدغه اول جوانان و کشور دانست و گفت: مسئولان هرچه در توان دارند تلاش کنند قیمت ها را ثابت نگه دارند و اجازه ندهند صبح به صبح قیمت ها تغییر کند.


نماینده ولی فقیه در گیلان داشتن برنامه، نظارت جدی و کنترل واردات و صادرات را از عوامل مهم در تثبیت قیمت ها برشمرد و گفت: تنبیهات قوی و شدید خلافکاران و محتکران، مردم را امیدوار می کند.


وی در ادامه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مراسم تجلیل از ایثارگران اشاره کرد و گفت: دشمن با شبهه افکنی به دنبال تحریف حقایق انقلاب و دفاع مقدس است.


فلاحتی اعلام کرد: دشمن درصدد است از طریق شبکه مجازی به جوانان القا کند در 41 سال انقلاب اسلامی، کاری نشده و جنگ ما را به زحمت انداخت.


وی اذعان داشت: انسان های زبون، نمی فهمند با رشادت شهیدان به جایی رسیده ایم که بینی قدرتهای جهانی را به خاک ذلت کشاندیم و امروز آمریکا در برابر ملت ایران مانند موش است.


امام جمعه رشت یادآور شد: مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ناشی از تحریم در جامعه داریم اما اینطور نیست که عقب مانده باشیم.


وی تاکید کرد: در جریان کرونا، مردم و نظام سلامت از بسیاری از کشورها بهتر عمل کردیم.


فلاحتی اظهار داشت: در عرصه های بسیاری رشد و شکوفایی دیدیم و دشمن چون این را تحمل نمی کند با تحریف می خواهد بخش های نورانی جامعه را سیاه نشان بدهد.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: 2 هزار و 10 روز از مقاومت کشور یمن می گذرد. طی این مدت که همه قلدرهای جهانی بر سر یک ملت ریخته اند، 16 هزار نفر از مردم یمن به شهادت رسیده اند و 43 هزار نفر مجروح شده اند که بیشتر آنها زن و کودک هستند.


آیت الله فلاحتی گفت: مردم یمن در پیروی از ادیان توحیدی سابقه درخشانی دارند و در این مقامت نیز پیروز خواهند شد.

کد خبر 975801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha