مقاومت امروز پیروزی های فردا را به دنبال دارد

سردار شکراللهی گفت: امنیت امروز در اثر مقاومت دیروز است و مقاومت امروز، پیروزی های فردا را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «اصغر شکراللهی » در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 4 مهر) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با وجود تهاجم و شبيخون فرهنگی دشمنان، ملت ما زنده و پوياست و طبق بیانات رهبر انقلاب، جوانان ما كمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نيستند و هيچ دغدغه ای برای تحويل انقلاب به نسل جوان نداريم.


معاون هماهنگ کننده دانشکده دریایی امام خامنه ای اظهار داشت: امروز نسل جديد كه نه انقلاب و نه جنگ را ديده اند، بهتر از دوران دفاع مقدس و به عنوان مدافعان حرم در خط مقدم دفاع از ارزش های دين و مكتب حضور دارند.


وی افزود: ثمره شهدای دفاع مقدس در عرصه های منطقه ای و بين المللی به جايی رسيده كه دشمنان هم به اقتدار انقلاب اعتراف می كنند.


سردار شكراللهی خاطرنشان کرد: تا زمانی كه از انقلاب فاصله نداشته باشيم، توان مقابله با ما را نخواهند داشت زيرا انقلاب ما به خاطر اعتقاد به ارزش ها و باورها شكل گرفت.


وی دکترین دفاعی نیروهای مسلح ایران را بالابردن قدرت دفاعی عنوان کرد و گفت: قدرت دفاعی ایران چنان بالاست که ناوگان آمریکا در خلیج فارس بر سر سیستم های ناوبری خود کیسه های شن قرار داده اند و از نیروهای ایران می ترسند.


معاون هماهنگ کننده دانشکده دریایی امام خامنه ای افزود: امروز هنگامی که ناوگان آمریکا وارد خلیج فارس می شود با خفت و خواری و بدون تبلیغات این کار را انجام می دهد.


وی تاکید کرد: این عزت و اقتدار تا زمانی که مسیر عزتمند راه شهدا و ایثارگری های دفاع مقدس را ادامه بدهیم، وجود دارد.


شکراللهی گفت: اینکه گفته می شود عزت ایران ثمره خون شهداست شاید جمله ای تکراری باشد اما باور آن به ما عزت و صلابت می دهد.


وی اظهار کرد: وعده الهی، نصرت و یاری ثابت قدمان در راه مبارزه با ظلم و کفر است.


معاون هماهنگ کننده دانشکده دریایی امام خامنه ای یادآور شد: اگر مسیر شهدا را ادامه بدهیم با رهبری داهیانه امام خامنه ای به عزت و سربلندی خواهیم رسید.


شکراللهی خاطرنشان کرد: امنیت امروز در اثر تلاش ها و مقاومت دیروز است و مقاومت امروز پیروزی های فردا را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

کد خبر 975806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha