دین اسلام مدل مدیریت زمان جنگ را می خواهد

حجت الاسلام ویسی گفت: دین اسلام مدل مدیریت زمان جنگ را می خواهد که شبانه فرماندهان پوتین سربازان را واکس می زدند و سرویس بهداشتی ها را پاک می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «صالح ویسی» ظهر امروز (4 مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام، به تبیین شرایط خفقان دوران امامت ایشان پرداخت و اظهار کرد: تحریف، جلوگیری از کتابت احادیث و تحت فشار قرار دادن امام حسن مجتبی علیه السلام از سیاست های معاویه بود.

 

امام جمعه موقت شهر لیکک با بیان اینکه صلح امام حسن مجتبی علیه السلام تحمیلی بود، گفت: لشکریان امام حسن مجتبی علیه السلام ایشان را ترک کردند و در چنین شرایطی جنگ مستقیم به معنای نابودی کل شیعیان بود.

 

وی ادامه داد: معاویه مثل یزید نبود، ظواهر را رعایت می کرد و مردم را فریب می داد، این به معنی مذاکره نیست که عده ای امروز در کشور از آن سوء استفاده می کنند.

 

ویسی یادآور شد: مفاد معاهده صلح امام حسن مجتبی علیه السلام همه به نفع شیعیان بود، اما معاویه همه آنها را نقض کرد ولی جامعه به تبعیت از امام حسن مجتبی علیه السلام برنخواست.

 

امام جمعه موقت شهر لیکک ضمن گرامی داشت و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: تعظیم و تکریم شهدا بر آحاد جامعه واجب است، زیرا «زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

 

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی نقش بسیار حساس و شگفت انگیز امام راحل(ره) را تبیین کردند.

 

ویسی با اشاره به اینکه امام بعد از کارشکنی و فرار بنی صدر نظام استکبار را بسیار تحقیر می کردند، گفت: بعضی در دوران بازرگان سربازی را نصف کردند و با این کار ارتش ما ضعیف شد.

 

امام جمعه موقت شهر لیکک ادامه داد: در کودتای نوژه هم سران ارتش را تضعیف کردند، اما امام راحل با وجود کهولت سن چنان رهبری و مدیریتی کردند که استکبار را به زانو درآورد

 

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام مدل مدیریت زمان جنگ را می خواهد که شبانه فرماندهان پوتین سربازان را واکس می زدند و سرویس بهداشتی ها پاک می کردند.

 

ویسی گفت: شاه ایران بارها مقابل سران استکبار تحقیر شد، اما امام راحل و مقام معظم رهبری سران استکبار را شایسته پاسخگویی نمی بینند.

کد خبر 975817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha