مدیریت جهادی و انقلابی دفاع مقدس نیاز امروز جامعه است

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس هم تحریم وجود داشت گفت: جامعه ما امروز همچون هشت سال جنگ تحمیلی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت فعلی آن، نیازمند مدیریت جهادی، انقلابی، پاکدستی، ایمان و تقوا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» امروز (جمعه ۴ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با بیان اینکه امروز کشور ما بیش از هر چیزی به مدیریت جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس نیاز دارد اظهار کرد: وقتی که در جنگ اقتصادی هستیم، دولت حتما باید به این حوزه ورود پیدا کند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس هم تحریم وجود داشت افزود: نظارت و کنترل دولت باید در حوزه مسائل اقتصادی جدی باشد.

 

وی اذعان کرد: جامعه ما امروز همچون هشت سال جنگ تحمیلی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت فعلی آن، نیازمند مدیریت جهادی، انقلابی، پاکدستی، ایمان و تقوا است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی به بیان پیام تجلیل رهبر معظم انقلاب از شهدای دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: دوران دفاع مقدس به عنوان قطعه‌ای از بهشت تلقی می‌شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا امسال از فیض پیاده‌روی و زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین محروم هستیم و از عزاداران حسینی تقاضا داریم از رفتن به سمت پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی خودداری کنند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک در پایان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مواکب اربعین حسینی شهرستان اندیمشک توفیق خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله (ع) را ندارند خاطر نشان کرد: عموم عزاداران می‌توانند در ایام اربعین اقداماتی از جمله خواندن زیارت اربعین و برنامه‌های سوگواری را انجام دهند.

کد خبر 975839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha