دوازدهمین دوره ی آموزشی روش سخنرانی دینی برگزار می شود

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان از ثبت نام دوازدهمین دوره ی آموزشی روش سخنرانی دینی از سوی این مؤسسه تا هفتم مهرماه خبر داد و گفت: برگزاری دوره به صورت حضوری و نیمه حضوری به اقتضاء شرایط خواهد بود.

حجت الاسلام «محمدتقی وکیل پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، از ثبت نام دوازدهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی، در موسسه ی تخصصی خطابه امیر بیان خبر داد و گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت مؤسسه به آدرسhttp://Reg.amirebayan.ir  مراجعه نمایند.

 

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان با بیان این که برگزاری دوره به صورت حضوری و نیمه حضوری به اقتضاء شرایط خواهد بود، گفت: دوره جدید با برنامه ریزی و سرفصل های جدید آموزشی آغاز می‌شود و در این دوره یک ساله اجراء سخنرانی، تولید سخنرانی پیام محور و مباحث دیگری نظیر انگیزه سازی در سخنرانی و ذکر مصیبت آموزش داده می‌شود.

 

وی به برخی از مزایای شرکت در این دوره اشاره کرد و گفت: اتمام سطح یک و جواز حضور در سطح ۲ خطابه، آشنایی با روشهای ذکر مصیبت در سخنرانی،👌آموزشهای متفاوت بر مبنای تفاوت سطح متعلمین، آموزش روضه خوانی به دو روش با نوا و با کلام،👌ارائه محتواها و فیش های ذکر مصیبت روشمند و👌تسلط بر روضه های روشمند ماه محرم از جمله مزایای شرکت در دوره آموزش خطابه در این مؤسسه است.

 

حجت الاسلام وکیل پور با بیان این که زمان برگزاری دوره یک سال خواهد بود، اضافه کرد: زمان ثبت نام از تاریخ ۲۶ شهریور ماه آغااز شده و تا ۷ مهرماه ادامه دارد و علاقه مندان به مباحث تبلیغی می‌توانند از فضای آموزشی و پژوهشی و کتاب های تولیدی این مؤسسه استفاده کنند.

 

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان در ادامه سخنان خود با بیان این که اتمام پایه ششم و قبولی در مصاحبه از شرایط پذیرش در مؤسسه تخصصی امیر بیان می‌باشد، گفت: جهت ثبت نام بارگذاری تصویر متقاضی، کارت ملی و ارزیابی الزامی است.

 

وی در بخش پایانی این گفت‌وگو خاطرنشان ساخت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال معاونت آموزش مؤسسه امیربیان در پیام رسان ایتا به آدرس @amoozesh_110 مراجعه نمایند.

کد خبر 975861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha