افتتاح نمایشگاه زن و دفاع مقدس در دزفول

نمایشگاه زن و دفاع مقدس امروز (جمعه ۴ مهر) به همت امور بانوان فرمانداری و با همکاری اعضای کمیسیون بانوان شهرستان در دزفول در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان افتتاح شد.

«علی فرهمندپور» امروز (جمعه ۴ مهر) در حاشیه بازدید از نمایشگاه زن و دفاع مقدس که ، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: بانوان در عرصه‌های مختلف از جمله اجتماع، اقتصاد، فرهنگ و... نقش بی‌بدیلی دارند اما جایگاه آن‌ها در دوران دفاع مقدس بسیار ویژه‌تر بود.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: وجود بیش از ۳۰۰ شهیده در دزفول نشانه آن است که باید برای این مقام ارزش قائل شد و قدم‌های بیشتری برداشت.

 

وی اضافه کرد: چنین فعالیتی تازه ابتدای کار است و باید در سایر مناسبت‌ها و برنامه‌ها تداوم یابد تا همانند ادوار مختلف شاهد حضور پررنگ بانوان دوشادوش آقایان باشیم.

 

«موحد» نیز به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در دفاع مقدس، بانوان نقش پررنگی در جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها داشته‌اند و تاکنون ادامه دارد.

 

مسئول امور بانوان فرمانداری دزفول تصریح کرد: در طول دفاع مقدس خسارت های مادی و معنوی بسیاری متحمل شدیم اما چیزی در دل این ملت جوشید که برکات و ارزش آن از هم چیز بالاتر است و آن احساس عزت و استقلال، اتکا به نفس و خودباوری ملی است.

 

وی ابراز کرد: از زمان دفاع مقدس، بانوان نقش پررنگی در جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها به ویژه در تهیه آذوقه و امدادرسانی داشته‌اند و این نقش از ۴۰ سال پیش تاکنون ادامه دارد و قطع نشده است.

 

موحد در خصوص ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد: یکی از این برنامه‌ها ادای احترام به شهدا بود که روز (پنجشنبه ۳ مهر) با حضور فرماندار و مسئولان ادارات، دلاوران ارتش و پاسداران و بسیجیان ناحیه دزفول در گلزار شهدای دزفول برگزار شد، همچنین اعضای کمیسیون بانوان فرمانداری با حضور بر مزار شهیده عصمت پورانوری به این بانوی شهیده ادای احترام کردند.

 

وی یاد آور شد: نمایشگاه زن و دفاع مقدس شامل دستاوردهای بانوان در ۴۰ سال انقلاب از امروز (جمعه ۴ مهر) که در تقویم دفاع مقدس روز خانواده نامگذاری شده افتتاح شد و ساعت بازدید از این نمایشگاه صبح تا ۲۰ است.

 

کد خبر 975864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha