مقام معظم رهبری تحلیل بسیار دقیق از دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بیان نمودند

امام جمعه دهلران شهرستان دهلران گفت: مقام معظم رهبری تحلیل بسیار دقیق و کارشناسی شده ای از دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بیان نمودند که بسیار رسا، گویا و قابل تحلیل و بررسی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران،  حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دهلران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری را در سه بخش، تبیین علل بروز جنگ تحمیلی و تحمیل جنگ بر ملت ایران، تبیین دلایل شکست دشمن و پیروزی ملت ایران و تبیین دستاوردها و برکات دفاع مقدس در گذشته و حال را می توان تحلیل وبرسی کرد .

 

وی تصریح کرد: فرماندهان و رزمندگان زیادی در دوران  دفاع مقدس  در مناطق عملیاتی دهلران و موسیان جانفشانی کردند که نمونه این جانفشانی ها را می توان در گردان 505 محرم و شهیدان اعلمی، شهید امینیان و شهدای مقاومت 17 روزه موسیان نام برد  که جا دارد در این مکان مقدس یاد و خاطره همه شهداء و  برای شادی روح همه شهداء درود و صلوات بفرستیم.

 

امام جمعه دهلران افزود: باتوجه به وجود یادمان های شهدا در منطقه دهلران انتظار است متولیان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مرکز کشور و استان ایلام، توجه خود را به مناطق عملیاتی شهرستان دهلران معطوف کرده و مشکلات یادمان ها را مرتفع کنند.

 

موسوی تصریح کرد: فصل کشت پائیزه و زمستانه آغاز شده است، اما کشاورزان ما دغدغه سهمیه گازوئیل دارند، فلذا از مسئولان مربوطه می خواهیم که در سال جهش تولید به کمک کشاورزان بپردازند و مشکلات و موانع تولید کشاورزان را هرچه سریع تر مرتفع کنند.

 

امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه در همین ابتدای کار باید کشاورزان با کمبود گازوئیل مواجه نباشند، گفت: شهرستان دهلران قطب کشاورزی استان  است و  امیدواریم مسئولان مربوطه در فصول مختلف به یاری کشاورزان بیایند و مشکلات آن ها را مرتفع کنند.

 

امام جمعه دهلران یادآور شد: از زمان انتشار ویروس کرونا تا کنون کلیه مدافعان سلامت در حوزه بهداشت و درمان کشور و بیمارستان شهرستان دهلران به صورت  شبانه روز در حال خدمت هستند و انتظار می رود مردم حتما دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و موج های بعدی شیوع کرونا را جدی بگیرند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط موجود، مراسمات تشییع جنازه و فاتحه خوانی ها باید بر اساس دستورالعمل های بهداشتی باشد.

کد خبر 975872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha