اجرای سرود ۴۰ نفره به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، در قالب المان عدد هزار و ۸۸۰ به یاد تعداد شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، سرود ۴۰ نفره در یاسوج اجرا شد.

«پیمان جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سرودهای هشت سال دفاع مقدس در قالب یک گروه سرود ۴۰ نفره تولید و بازخوانی شد.

 

مسئول خانه سرود استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی هرچه بیشتر نسل نوجوان و جوان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای جلیل القدر بوده است.

 

وی گفت: این برنامه با همکاری ۴۰ نفر از گروه های سرود شهرستان های بویراحمد و دنا و در قالب المان عدد هزار و ۸۸۰ به یاد تعداد شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در پارک ولایت شهر یاسوج صورت گرفت.

 

جمشیدی در ادامه، یادآور شد: تعداد هشت سرود نوستالژیک دوران دفاع مقدس در این برنامه مردمی و میدانی در قالب یک سرود ویژه بازخوانی شد.

 

مسئول خانه سرود استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه فرهنگی و هنری با حمایت و همکاری مرکز آفرینش های هنری بسیج سپاه فتح استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان های بویراحمد و دنا اجرا شد.

کد خبر 975912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha