اجرای پروژه زیرگذر میدان جمهوری کرج آفات بسیاری به منابع و حقوق عمومی وارد می کند

آیت الله حسینی همدانی گفت: شهر کرج روزگاری به عنوان باغ شهر معروف بود و این در حالی است که امروزه با بی تدبیری و نگاه مقطعی و جرکت رو به جلو بدون در نظر گرفتن چشم اندازهای بلند مدت شاهد لطمات جدی به این شهر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۴ مهر که در قالب مجازی بیان شد با توصیه خود و دیگران به تقوای الهی گفت: اجرای پروژه میدان جمهوری کرج به منفعت مردم و حقوق عامه نیست. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: شهر کرج روزگاری به عنوان باغ شهر معروف بود و این در حالی است که امروزه با بی تدبیری و نگاه مقطعی و حرکت رو به جلو بدون در نظر گرفتن چشم اندازهای بلند مدت شاهد لطمات جدی به این شهر هستیم. 

 

وی ادامه داد: حفظ حقوق عامه یکی از مطالبات قابل توجهی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ عده ای سودجو و منفعت طلب با هدف تعرض به اموال بیت المال و از بین بردن منافع عمومی طرح ها و اقداماتی را بدون در نظر گرفتن نکات مهم آن پیاده می کنند و با یک بعدی عمل کردن ضرر به منفعت عمومی می زنند. 

 

خطیب امام جمعه کرج مطرح کرد: قریب چند سال است که بارها درخواست کرده ایم که ورودی شهر کرج که محل عبور و مرور مردم بسیاری از دیگر استان های کشور است را اصلاح کنید ولی حرکت موثری صورت نگرفته است. 

 

وی افزود: انتظار می رود گروه های مطالبه گر مطالبات خود را به خوبی مطرح کنند تا حقوق مردم مورد سوء استفاده عده ای قرار نگیرد. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز با ضروری خواندن دقت عمل کمیسیون ماده پنج برای مصوبات شهر عنوان کرد: گروهی از افراد متخصص را بدون در نظر گرفتن حب و بغض جمع کنید و با در نظر گرفتن پیوست های فرهنگی و سیاسی همچنین جهات مختلف زیست محیطی در زمینه مدیریت شهری و بحث ترافیک و ... اقدام کنید. 

 

 

کد خبر 975921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha