دبیرستان شهیدستان کرج با ۱۴۶ شهید دانش آموز ثبت ملی می شود

مقدم با اشاره به اهمیت تبیین الگوهای ایثار و شهادت در میان دانش آموزان گفت: دبیرستان شهیدستان کرج با ۱۴۶ شهید دانش آموز ثبت ملی می شود.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت نام گذاری دبیرستان شهیدستان گفت: یکی از افتخارات مردم کرج، برخورداری از شهداء دانش آموز به ویژه محمدحسین فهمیده، بهنام محمدی و ... است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: دبیرستان شهیدستان واقع در مرکز استان البرز حدفاصل هفت تیر تا چارراه طالقانی، در طول دوران دفاع مقدس ۱۴۶ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

 

وی با اشاره به بازدیدی که به تازگی به مناسبت هفته دفاع مقدس از این دبیرستان انجام داده بود توضیح داد: دبیرستان شهیدستان می تواند الگوی تربیتی دانش آموزان رزمنده ای باشد که در جبهه حق علیه باطل مردانه ایستادگی کردند. 

 

مقدم مطرح کرد: دبیرستان شهیدستان نماد و مصداق روشنی از شجره طیبه ای است که جوانان و نوجوانان با بهره مندی از آن در عرصه ایمان، علم آموزی و معرفت اندوزی تلاش کرده اند. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اهمیت ثبت ملی این مدرسه تصریح کرد: جا دارد از مدیر این دبیرستان « رضا قاسم پور» به منظور پیگیری متداوم ثبت ملی این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

 

 

کد خبر 976072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha