قبور مطهر شهدای دفاع مقدس گلباران و عطر افشانی شد

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس قبور مطهر شهدای روستای راوه گلباران و عطر افشانی شد.

«محمد مهدی جعفری» ضمن گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا از گلبارن و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، پدران و مادران شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روستای راوه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین این فرهنگ متعالی است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، مسجد صاحب الزمان (عج) روستای راوه با اشاره به اینکه این برنامه به همت این کانون و کانون فرهنگی حمزه سید الشهدا انجام شده است، افزود: این برنامه با حضور اهالی روستا و اعضای کانون ها با هدف تجدید میثاق با شهدا و آرمان های شهدا با رعایت روتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

وی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسن(ع) و حضرت رقیه (س) نیز خبر داد و گفت: این مراسم نیز با حضور گسترده اهالی روستا و اعضای کانون و همکاری هیئات مذهبی عاشقان حسینی، قائم آل محمد و حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

این مقام مسئول همچنین به شرایط این روزهای جامعه و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد  و ادامه داد: تمامی این برنامه ها با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، مسجد صاحب الزمان (عج) روستای راوه در ادامه به مراسم خاطره گویی از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز خبر داد و گفت: در مراسمی که شب ها به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در پارک روستا برگزار میشود رزمندگان به بیان خاطرات خود در این روزها می پردازند.

 

جعفری با بیان اینکه این برنامه ها با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می شود، ادامه داد: این ایام فرصت مناسبی برای آشنایی نسل های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین این فرهنگ در بین نسل جوان و نوجوان است.

کد خبر 976096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha