بازگشت محدودیت ها برای کنترل بیماری کرونا در لرستان

خادمی با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در لرستان، گفت: احتمال بازگشت محدودیت ها به دلیل سیر صعودی کرونا در استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(5 مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی دو هفته اخیر آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان لرستان سیر صعودی داشته است.

 

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم برای کنترل این بیماری، افزود: احتمال بازگشت محدودیت ها با شدت بیشتر و گسترده تر وجود دارد.

 

وی با اشاره به جلسه امروز ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا، بیان کرد:  در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن اشاره به روند صعودی بیماری در کشور، تصمیمات جدیدی برای مقابله با این شرایط لحاظ و به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد.

 

خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی بیماری، به ستادهای استانی مدیریت کرونا اختیار داده شد تا به صورت استانی و شهرستانی نسبت به اعمال محدودیت های بیشتر اقدام شود .

 

وی تصریح کرد: اگر روند صعودی بیماری به همین منوال باشد، اعمال بازگشت محدودیت ها باشدت و گستردگی بیشتری برای مهار آن لازم خواهد بود.

 

خادمی افزود: در صورت اعمال محدودیت های جدید، تعطیلی مراکز اقتصادی، بازارها، محل های پرتجمع و سایر موارد را در پی خواهد داشت.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: به منظور مهار سیر صعودی ابتلا به بیماری در استان، از مردم می خواهیم با جدیت و شدت بیشتر نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام کنند تا بتوانیم این روند افزایشی را تحت کنترل درآوریم.

کد خبر 976146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha