زندگینامه شهید «سید شکور راثی نظام» در کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی روایت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی گفت: زندگینامه و وصیت نامه شهید «سید شکور راثی نظام» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضا و فعالان این کانون روایت شد.

«جلال دادرس» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زندگینامه و وصیت نامه «شهید سید شکور راثی نظام» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضا و فعالان این کانون روایت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی تصریح کرد: این برنامه معنوی با مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور اعضا و فعالان این کانون برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: خون شهیدان دوران دفاع مقدس زمینه حیات و تداوم آرمان های انقلاب اسلامی شد و امروز به عنوان پاسداران این حریم باید قدردان خدمات شهیدان باشیم.

 

دادرس ادامه داد: درس ایثار و شهادت همچنان امروز نیز در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) ادامه دارد و نوجوانان و جوانان به تبعیت از راه شهدا با این فرهنگ عجین شده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی بیان کرد: بصیرت شهدا نشان داد که راه ولایت راه حق است و باید پیرو ولایت فقیه زمان باشیم.

 

شهید سید شکور راثی نظام متولد 1346 در اردبیل بود و در سال 1366 عازم جبهه های حق علیه باطل به عنوان تک تیرانداز گردان قاسم و عضو گروه تخریب فعال بود و در منطقه ماووت به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 976227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha