موفقیت دانش آموزان گرگانی در کسب ۲رتبه تک رقمی و ۷ رتبه دو رقمی کنکور سراسری

تربتی نژاد گفت: در کنکور سراسری امسال دانش آموزان شهرستان گرگان دو رتبه تک رقمی و هفت رتبه دو رقمی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» عصر امروز (شنبه 5 مهر) در دویست و چهل و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مهم و زیرساختی همه همت و تلاش خود را برای انجام ماموریت یعنی تعلیم و تربیت به خوبی انجام می دهد.

 

مدیرآموزش و پرورش گرگان ادامه داد: مسئولیت آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاهی که وظیفه تربیت نیروی انسانی را برعهده دارد می تواند بسیار زیرساختی باشد و رشد و توسعه کشورها در گروی تلاش آموزش و پرورش است.

 

تربتی نژاد خاطرنشان کرد: اگر از نظر نیروهای انسانی بتوانیم از دانش آموزان حمایت کنیم می توانیم شرایط بهتری را برای دانش آموزان و کسب رتبه های برتر ایجاد کنیم.

 

وی افزود: آموزش و پرورش هیچگاه موفقیت دانش آموزان را در کنکور را ملاک موفقیت نمی داند و در درجه نخست این تلاش دانش آموزان است که باعث این موفقیت شده است.

 

مدیرآموزش و پرورش گرگان  تاکید کرد: برنامه ریزی هایی برای دانش آموزان داریم که بتوانند دانش آموزان در کنکورسراسری رتبه های خوبی را بدست بیاورند.

 

تربتی نژاد بیان کرد: حدود 12 سال گذشته در شهرستان گرگان دانش آموزی توانسته بود که رتبه تک رقمی را در کنکور سراسری کسب کند و امسال نیز شاهد آن بودیم که دو دانش آموز رتبه تک رقمی در رشته علوم تجربی بدست آوردند و  6 نفر نیز رتبه دو رقمی را در کنکور سراسری کسب کردند.

 

وی افزود: کسب دو رتبه تک رقمی و هفت رتبه دو رقمی در کنکورسراسری در شهرستان گرگان برای نخستین بار اتفاق افتاده است و کسب این رتبه ها در حالی است که در سال گذشته شهرستان گرگان توانسته بود سه رتبه دو رقمی در کنکور سراسری داشته باشد.

 

کد خبر 976289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha