مراسم قرائت زیارت اربعین در بقاع متبرکه خوزستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فائزی گفت: مراسم قرائت زیارت اربعین در بقاع متبرکه استان خوزستان برگزار می‌شود، اما بقاع متبرکه‌ای که در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند این مراسم را به صورت مجازی برگزار می‌‌کنند.

«حجت‌الاسلام فائزی فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد:  به منظور برگزاری کارگاه آموزشی قرآن کریم ویژه برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن منتظر اعلام رسمی زمان دقیق مرحله کشوری این مسابقات هستیم.

 

رئیس مرکز افق اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان ادامه داد: قطعا کارگاه آموزشی و هماهنگی برای برگزیدگان خوزستان برگزار می‌شود، اما برای برگزاری این کارگاه که با حضور اساتید برتر و بین‌المللی قرآن کریم همراه است منتظر اعلام زمان دقیق این مسابقات خواهیم ماند.

 

وی به برگزاری مراسم اربعین در بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه هر ساله مراسم قرائت زیارت اربعین در بقاع متبرکه استان خوزستان برگزار می‌شود، اما بقاع متبرکه‌ای که در شهرستان‌های با وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند این مراسم را به صورت مجازی برگزار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام فائزی اضافه کرد: در اهواز نیز با توجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در حال افزایش است سعی می‌شود با تعداد محدود صبح روز اربعین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این دعا در حرم علی بن مهزیار اهواز قرائت شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: مبلغان اعزامی سازمان اوقاف که همه ساله در مناطق محروم و بقاع متبرکه حضور پیدا می‌کردند امسال از طریق فضای مجازی فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.

 

کد خبر 976317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha