از کشف پارچه‌های قاچاق در چابهار تا کشف کالای قاچاق از بار تویوتا در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۳۱ طاقچه پارچه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

حیدر علی کیخایی امروز در گفت و گو با شبستان اظهار کرد: ماموران تجسس کلانتری 11 این شهرستان هنگام گشت زنی در محدوده خیابان راسک به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی در بازرسی از آن 721 متر پارچه قاچاق و فاقد هرگونه مجوز را کشف کردند.

کیخائی مقدم تصریح کرد: ارزش این محموله برابر کارشناسان مرتبط270 میلیون ریال برآورد شده که در این رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار بر مبارزه جدی با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: پلیس بدون اغماض با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف پوشاک و کفش قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت تویوتا خبر داد.

ابراهیم کوچکزائی گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و حمایت از تولید و مصرف کنندگان داخلی، ماموران انتظامی شهرستان خاش در محورکارواندر شهرستان به یک دستگاه وانت تویوتا حامل بار مشکوک و برای بررسی به وی دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش بیان داشت: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که پس از ساعتی تعقیب و گریز نهایتا خودرو را متوقف و راننده متخلف با توجه به صعب العبور بودن مسیر متواری می شود.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متوقف شده 625 جفت کفش، 112 ثوب تی شرت و اورکت ، 137 شال زنانه و تعدادی حلقه پرده حصیری قاچاق کشف کردند.

کوچکزایی با بیان اینکه ارزش این محموله برابر  اعلام کارشناسان مرتبط 290 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با توجه به شناسایی فرد متخلف ، تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 976348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha