اخلاص و روحیه خستگی ناپذیر بانوان ایثارگر دفاع مقدس مثال زدنی است 

شفیقه شفیعی گفت: بانوان ایثارگر با کمترین امکانات اما با عشق، اخلاص و داشتن روحیه ای خستگی ناپذیر که مثال زدنی است در پشت جبهه های جنگ فعالیت می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «شفیقه شفیعی» در همایش نقش زنان در دفاع مقدس در مکتب الزهرا (س) جیرفت، گفت: بانوان ایثارگر با کمترین امکانات اما با عشق، اخلاص و داشتن روحیه ای خستگی ناپذیر که مثال زدنی است در پشت جبهه های جنگ فعالیت می کردند و تجلیل از این بانوان کمترین کاری است که می توان برای پاسداشت زحمات آنها انجام داد.

 

مسئول کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس جیرفت افزود: همایش نقش زنان در دفاع مقدس برای چهاردهمین سال متوالی است که به همت کمیته بانوان بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر جیرفت برگزار می شود.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس قریب ۳۵ نفر از بانوان جیرفت به صورت مداوم در کمیته پشتیبانی جبهه فعالیت داشتند.

شفیعی با اشاره به فعالیت این بانوان، بیان کرد: با مشارکت و کمک این بانوان انواع مربا، رب گوجه فرنگی، آبلمیو تهیه شده، تعدادی از بانوان نان پخت کرده و برخی نیز در بسته بندی خشکبار همکاری می کردند، سپس کلیه اقلام بسته بندی شده به جبهه های جنگ ارسال می شدند.

 

مسئول کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ابراز کرد: بانوان به منظور افزایش روحیه رزمندگان برای آنها نامه نوشته و در بسته بندی ها قرار می دادند.

وی اضافه کرد: همچنین بانوان ایثارگر لباس رزم و پشه بند می دوختند و برای رزمندگان شال گردن، دستکش و کلاه می بافتند.

شفیعی اظهار کرد: هر ساله این همایش را با هدف تجلیل از این بانوان ایثارگر و نقش آفرین در دفاع مقدس و نیز آشنایی نسل نوجوان و جوان با فعالیت های این بانوان ایثارگر برگزار می شود تا از این طریق گامی هر چند کوچک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

مسئول کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خاتمه نقش زنان در دفاع مقدس را نقشی بی بدیل برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر همراهی، همکاری، ایثار و گذشت بانوان نبود شاید به این سادگی رزمندگان در جنگ پیروز نمی شدند چرا که مادران و زنان با دستان خود عزیزانشان را  راهی جبهه های جنگ می کردند.

کد خبر 976358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha