خبرگزاری شبستان زبان گویای کانون های فرهنگی هنری مساجد است

سوقندی با اشاره به نقش خبرگزاری شبستان در ارایه اخبار در حوزه مساجد کشور گفت: خبرگزاری شبستان زبان گویای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

محمدرضا سوقندی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد ارزیابی از فعالیت این خبرگزاری گفت: خبرگزاری شبستان زبان رسانه مسجد است. در حقیقت خبرگزاری شبستان زبان گویای کانون های فرهنگی هنری مساجد محسوب می شود و عصر ما عصر رسانه نام دارد. در حقیقت اگر تمام فعالیت ها را انجام دهیم اما حضور رسانه ای و چند رسانه ای نداشته باشیم، اقدامات انجام شده تبدیل به مدل برای استفاده و آموزش دیگران نمی شود.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در رویکرد فرهنگ مقاومت و عرصه بین المللی نیز خبرگزاری شبستان باب تازه ای را گشوده است که اخبارش نه تنها به زبان فارسی بلکه به زبان سایر کشورها ترجمه می شود.

 

سوقندی اظهار کرد: تاکید می کنم که بخش چند رسانه ای را نیز به زبان های زنده دنیا و مهم ترجمه کند تا کار کانون های فرهنگی هنری مساجد مثل انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار با دیپلماسی رسانه با محوریت خبرگزاری شبستان به تمام کانون های فرهنگی، مذهبی، انقلابی و محور مقاومت در سراسر دنیا منتقل شود.

 

 

کد خبر 976441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha