ارتش در مبارزه با ویروس کرونا راهبرد آفندی اتخاذ و ۶ شهید تقدیم کرد

ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور با تشریح اقدامات انجام شده در ایام کرونا گفت: راهبرد ارتش در برابر این بیماری آفندی بود و منتظر نشدیم ویروس به پادگان های ما ورود کند و بعد دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، امیر غلامعلیان، یکشنبه(6 مهر) در آیین تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت در سخنانی دفاع مقدس را یکی از پدیده های منحصربفرد در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: تجلیل از مدافعان سلامت به دلیل تقارن این دو دفاع{دفاع مقدس و دفاع از سلامت} است.

 

 

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور افزود: موقعیت کنونی کشور شرایط را برای مدافعان سلامت چنین فراهم کرده که دفاع اصلی در این صحنه و تجلیل از مدافعان سلامت و کسانی که جان خود را در مبارزه با این ویروس گذاشتند وظیفه ذاتی ما است.

 

 

وی با بیان اینکه ارتش در مقابله با بیماری کرونا اقدامات ارزشمندی انجام داد؛ اظهار داشت: در استان نیز از همان ابتدا در 4 شهرستان استان حدود 14 ایستگاه پایش و غربالگری مستقر و 35 هزار نفر در ایستگاه ها پایش شدند و نیز ضدعفونی مکرر معابر و... بنا به تناسب درخواست از ارتش انجام شد.

 

 

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه در جریان مبارزه با این ویروس ارتش جمهوری اسلامی ایران حدود 6 شهید تقدیم کرد؛ ادامه داد: همچنین نقاهتگاه هایی به استعداد تخت های بالا آماده کردیم و الان هم آمادگی داریم.

 

 

وی تصریح کرد: راهبرد ارتش در برابر این بیماری آفندی بود و منتظر نشدیم ویروس به پادگان های ما ورود کند و بعد دفاع کنیم بلکه از همان ابتدا راهبرد آفندی داشتیم و امروز در پادگان های ما حتی یک مورد هم از ابتلای سربازان وظیفه ما دیده نشده و با حمله ای به این ویروس آن را در نطفه خفه کردیم.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش تولید مواد ضدعفونی و توزیع ماسک طی چندین مرحله و نیز اقدامات مردم یاری طی سه مرحله با توزیع کمک های مؤمنانه را از دیگر اقدامات قابل ذکر عنوان و بیان کرد: آخرین مرحله آن روز گذشته با توزیع 45 تن مواد غذایی مورد نیاز مردم در رودبار جنوب و شهرهای جنوبی و شرقی استان بود.

 

 

وی اظهار داشت: اینها همه گواه این مدعا است که ارتش چراغ خاموش و بی ادعا کار می کند و هر کجا که مردم نیاز به حضور ارتش داشته باشند ارتش در خدمت مردم است.

کد خبر 976519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha