قصه گویی اعضای کانون فرهنگی هنری بینات از کتب دفاع مقدس

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات روستای ملاکندی گفت: قصه کتاب کفش های فرمانده از کتب دفاع مقدس به همت اعضای این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس بازخوایی شد.

«طاهره باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: قصه کتاب کفش های فرمانده از کتب دفاع مقدس به همت اعضای این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس بازخوایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات روستای ملاکندی گفت: این طرح در راستای آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره و زندگی شهدا برنامه ریزی شده و از طریق فضای مجازی یکی از اعضای کانون یک کتاب با موضوع دفاع مقدس را بازروایی می کند.

 

وی اذعان داشت: بازتاب این فعالیت فرهنگی در فضای مجازی بسیار خوب است و می تواند زمینه معرفی بیشتر شهدا را فراهم کند و تلاش خواهیم کرد تا پایان هفته دفاع مقدس برخی از این کتب را به همت اعضای فعال این کانون معرفی کنیم.

 

باقری ادامه داد: برپایی محفل قرآنی ویژه برادران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در مسجد جامع روستا نیز از دیگر برنامه های معنوی است که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات افزود: تلاش کرده ایم تا برنامه های متنوعی را به همین مناسبت با حضور اقشار مختلف مردم روستا انجام دهیم.

 

باقری عنوان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم و محافل معنوی از مهمترین راهکارهای عملی برای مبارزه با بیماری کرونا است.

کد خبر 976538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha