لزوم بهره گیری از نوآوری و خلاقیت در نهادینه کردن مفاهیم دینی

زارع با تاکید بر لزوم بهره گیری از نوآوری و خلاقیت در نهادینه کردن مفاهیم دینی گفت: ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی نیازمند بهره گیری از ظرفیت های مختلف جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « ارسلان زارع » امروز(یک شنبه، ۶ مهر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه دفاع مقدس رویکرد نوینی از مقاومت و ایثار را ایجاد کرد گفت: فرهنگ دفاع مقدس در جامعه جاری است و جوانان امروز با تاسی از شهدا ادامه دهنده راه آنها هستند.


استاندار گیلان با بیان اینکه عفاف و حجاب لازم و ملزوم هم بوده و آدمی را  به کمال می رساند گفت: این مفاهیم موضوعات فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی با تاکید بر نوآوری و خلاقیت در نهادینه سازی مفاهیم اظهارداشت: باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی متناسب با شرایط که به سرعت در حال تغییر است برنامه ریزی کنیم.

زارع با بیان اینکه باید سلایق متعدد فرهنگی جامعه را مورد توجه قرار دهیم گفت: ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی نیازمند بهره گیری از ظرفیت های مختلف جامعه است.

وی حجاب و عفاف را حوزه فرهنگ عمومی و اجتماعی دانست که با مشارکت عمومی قابل تحقق است و اذعان کرد: باید از ابزارهای جدید توام با نوآوری در فرهنگ سازی بهره گیریم.

وی تاکید کرد: نیازمند جشنواره های فرهنگی مرتبط با حوزه عفاف و حجاب با بهره گیری از بستر فضای مجازی هستیم تا منجر به آگاهی بخشی نسل جوان شود.

استاندار گیلان با تاکید بر هم افزایی دستگاه های مختلف در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی خاطرنشان ساخت: 




کد خبر 976565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha