شهدا و ایثارگران نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند

جلیلوند گفت: شهدا و ایثارگران نماد عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «قاسم جلیلوند» در مراسم تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدای شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور سلحشوری، ایثار و از خودگذشتگی ملتی آگاه و ولایتمدار است که در صحنه حاضر شدند و انقلابی عظیم را به ارمغان آوردند.

 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران صحنه‌های ماندگاری در تاریخ آفریدند که این مهم باید همواره در بین نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی نهادینه شود.

 

وی در ادامه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران دانست و بیان کرد: چگونه می توان از سلحشوران جانبازی که در دوران پر افتخار دفاع مقدس در راه خدا با جان و مال خود مجاهده کرده اند و استقلال و آزادی و شرافت این سرزمین اسلامی را پاس داشتند قدر دانی کرد.

 

این مقام مسئول گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران را امری ضروری دانست و بیان کرد: این مهم سبب می شود تا نسل جوان و نوجوان بیش از پیش با این بزرگ مردان آشنا شده و روحیه ایثار و شهادت در آنها زنده بماند.

 

جلیلوند اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی سراسر افتخار است که به رهبری بزرگ مرد تاریخ ایران و هدایت های پیامبر گونه ایشان شکل گرفت و بعد از آن نیز دفاعی جانانه در برابر جنگی نابرابر توسط شاگردان مکتب عشق رقم خورد.

 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی اضافه کرد: اکنون که چهل سالگی دفاع مقدس را جشن می گیریم باید قدر دان تلاش و مجاهدهای رزمندگان اسلام و همچنین هدایت های رهبر انقلاب، نیز باشیم که در طول این چهل سال مسیر انقلاب را به درستی برای ما ترسیم کردند.

 

وی ادامه داد: نسل جوان ایران اسلامی باید با تاسی از سیره و منش شهدا، همواره پیرو خط ولایت فقیه باشند و توطئه ها و هجمه های همیشگی دشمنان را خنثی کنند.

 

در پایان این مراسم از ایثارگران  و خانواده شهدای شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 976576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha