اجرای ۳۴ عنوان برنامه فرهنگی هنری چهلمین سالگرد دفاع مقدس در همدان

احسانی گفت: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مراکز و انجمن‌های فرهنگی هنری در همدان و شهرستان‌های تابعه برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کنند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: دوران دفاع مقدس نمود مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است، روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، فرصتی برای انتقال مفاهیم و معارف دفاع‌ مقدس به نسل حاضر است تا دستاوردهای دوران دفاع ‌مقدس برای نسل های آینده تبیین  شود.

 

وی برگزاری مراسم شعر دفاع مقدس را یکی از این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این برنامه در همدان ( از طریق فضای مجازی و به صورت حضوری در انجمن حافظ‌خوانی)، تویسرکان، نهاوند، بهار و رزن اجرا می‌شود.

 

احسانی ادامه داد:  تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در همدان، رونمایی از فیلم مستند شهید قنبری و تجلیل از خانواده این شهید برزگوار در نهاوند، دیدار با فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس در پایگاه شهید نوژه، سپاه انصارالحسین (ع)، پادگان شهید قهرمان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

 

وی اجرای نمایش های خیابانی با مضامین دفاع مقدس، نمایشنامه خوانی دفاع مقدس در بهار ، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در تمام شهرستان های همدان، برگزاری شب شعر دفاع مقدس از برخی برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

 

کد خبر 976591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha