️ برپایی نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات دفاع مقدس دراستان کرمانشاه

نکو فکر، گفت: نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات دفاع مقدس در کرمانشاه در حال برگزاری است

سرگرد رسول نکوفکر مسئول روابط عمومی قرارگاه غرب ارتش با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درکرمانشاه گفت: همزمان با آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات دفاع مقدس به مدت یک هفته  به همت قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در نمایشگاه استان کرمانشاه افتتاح شده است.

 

وی هدف از برگزاری نمایشگاه را نمایش توان دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور دانست  و افزود: در این نمایشگاه از تجهیزات و ادوات و همچنین سامانه های پدافندی و مخابراتی رونمایی شده است.


مسئول روابط عمومی قرارگاه غرب ارتش تصریح کرد: یگان های هوانیروز ، پدافند  و  ۴۰۴مخابرات تجهیزات دفاعی و عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب و ایثارگران  با غرفه فرهنگی از مردم خون گرم کرمانشاه میزبانی می کنند .

نکو فکر با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا  استقبال مردم از نمایشگاه خوب بود خاطر نشان کرد: تشدید ویروس کرونا در استان باعث شده تا مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و  زدن ماسک از نمایشگاه دفاع مقدس بازدید ونمایشگاه  مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با اشاره به نعداد غرفه های برپا شده در نمایشگاه گفت:  ۸۱ غرفه از ادارات و نیروهای مسلح و ۲۰ غرفه هم ادوات جنگی اعم از توپ، تانک،تیر بار و غیره در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار  گرفته است.

 

کد خبر 976619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha