در مبارزه با کرونا از کشورهای پیشرفته عقب نمی افتیم

نمکی گفت: با دل و جان برای مقابله با کرونا کار می کنیم و نمی گذاریم از کشورهای پیشرفته عقب بیافتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «سعید نمکی» در مراسم تجلیل از پیشکسوتان سلامت در دفاع مقدس و مقاومت که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: ما درس‌های مهمی از دفاع مقدس آموختیم، جبهه‌ها مدرسه عاشقی بود، اولین درسی که می‌شد در جبهه‌ها آموخت درس عشق بود، این عشق بود که این صحنه‌های ماندگار از دفاع مقدس را به یادگار گذاشت.

وزیر بهداشت افزود: دومین درسی که ما از جبهه و جنگ گرفتیم این بود که نباید مرعوب هیمنه و عظیمت پوشالی دشمن شد و آموختیم که با ایمان و پشتکار می‌توانیم هیمنه دشمن را در هم شکست. و بعد از ۸ سال جنگ حتی یک میلیمتر از خاک کشورمان در دست دشمن باقی نماند.

وی با تاکید بر اینکه سومین درس ما از دفاع مقدس این است که هر جا ایستادیم بردیم، افزود: هر جا بر اصولمان تکیه کردیم و هر جا در کنار هم قرار گرفتیم قطعاً برنده میدان مبارزه هستیم.

نمکی گفت: ما با کمک ۲۵۰ نفر از نیروهای بسیجی سامانه ۴۰۳۰ را راه اندازی کردیم گفت: در موج اول کرونا ما توانستیم تعداد مرگ های روزانه را به ۳۰ نفر در روز کاهش دهیم که این امر نتیجه همدلی ها بوده است.

وی گفت: این وعده الهی است که اگر کار کنید پیروز می شود و ما با همدلی در کنار هم کار می کنیم و گلایه هایم را نیز پس از آرام شده اوضاع بیان کردم.

 

کد خبر 976647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha