برخی می‌خواهند آمریکا را فرشته نجات جلوه دهند

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه توکل و ایمان به خداوند شاخص ترین ویژگی دوران دفاع مقدس است، گفت: اما امروز متاسفانه برخی افراد در داخل کشور دل به بیگانگان بسته‌اند و به دنبال این هستند که آمریکا را به عنوان فرشته نجات جلوه بدهند.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امام راحل فرمودند که ما در جنگ تحمیلی ارزش های خودمان را ثابت کردیم و یک لحظه از کردار خودمان نادم و پشیمان نیستیم.

 

امام جمعه طبس با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه با ارزش است، افزود: اگر این گنجینه استخراج شود از درون آن ارزش های اسلامی و انسانی به بار می آید و امروز اگر نظام جمهوری اسلامی عزت و قدرتی در مقابل نظام سلطه غرب دارد به برکت دوران دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به بهترین پیام دوران دفاع مقدس گفت: بهترین پیام هشت سال جنگ تحمیلی این است که باید روی پای خودمان بایستیم و به امید نظام های غربی و شرقی نباشیم و اکنون ملت ایران اسلامی به این باور رسیده اند و امیدواریم بتوانیم پاسدار ارزش های آن دوران باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس منشا عزت و افتخار است، ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در داخل کشور دل به بیگانگان بسته اند و برای ایجاد ارتباط کشور با جوامع غربی می خواهند این فرهنگ با ارزش را از بین ببرند و به دنبال این هستند که آمریکا را به عنوان فرشته نجات جلوه بدهند.

 

امام جمعه طبس بیان کرد: دفاع مقدس یک فرهنگ عمومی است و همه اقشار جامعه و مسئولان باید به پاسداری فرهنگ دفاع مقدس و خون شهیدان بپردازند و هنرمندان و روحانیون در حیطه خود مسئولیت هایی در این زمینه بر عهده دارند که امیدواریم توجه داشته باشند.

 

وی در پایان با بیان اینکه توکل و ایمان به خداوند شاخص ترین ویژگی دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: با کمک این ویژگی شهدا و رزمندگان توانستند حق خود را به دنیا ثابت کنند و بر دشمنان غلبه کنند و امیدواریم این ویژگی را پاس بداریم و از جوانان می خواهیم که با تهذیب و درس خواندن تلاش کنند تا خون شهیدان پایمال نشود.

 

 

 

کد خبر 976657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha