وصیت نامه شهید «سبحانعلی فرخی» برای اعضای کانون فرهنگی هنری رحمان بازخوانی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رحمان از بازخوانی وصیت نامه شهید «سبحانعلی فرخی» برای اعضای این کانون در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» خبر داد.

«مهدی یوسفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: وصیت نامه شهید «سبحانعلی فرخی» برای اعضای کانون فرهنگی هنری رحمان در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» بازخوانی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رحمان تصریح کرد: رویداد بین المللی «روح مقاومت» با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره، زندگی و وصیت نامه شهدا از اواسط خرداد ماه تا هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: شهدا بخشی از هویت فرهنگی ایثار و شهادت کشور هستند که باید برنامه های متنوعی برای بیان زندگینامه و وصیت نامه آنها تدارک دیده شود.

 

یوسفی اعلام داشت: این برنامه های فرهنگی در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری و ساری و به نسل های بعدی انتقال دهیم.

 

شهید سبحانعلی فرخی متولد هیجدهم اردیبهشت ماه 1338 در روستای منامن شهرستان خلخال بود و پس از حضور در جبهه های حق علیه باطل به عنوان بسیجی داوطلب در 22 فروردین ماه 1362 در منطقه شرهانی به فیض شهادت نائل شد.

 

در فرازی از وصیت نامه شهید فرخی آمده است: با سپاس فراوان از خداوند متعال كه نعمت هایش را بر ما ارزانی داشته است، كه من توانستم در جبهه حق علیه باطل شركت كنم. به این امید كه بتوانم با سلاحم قلب صدامیان را نشانه روم و با خون ناچیز خود درخت اسلام را كه با خون شهیدان به خون خفته اسلام رنگین شده است پربارتر نمائیم.

 

کد خبر 976664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha