تمدید مهلت ثبت نام همزمان با انجام پروژه توسعه در دانشگاه اسلامی «علیگر» هند

دانشگاه اسلامی علیگر هند زمان ثبت نام آنلاین دانشجویان برای نیم فصل اول تحصیلی را تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « indiaeducationdiary»،دانشگاه اسلامی علیگر هند زمان ثبت نام آنلاین دانشجویان برای نیم فصل اول تحصیل را تمدید کرد.

 

این در حالی است که دانشگاه اسلامی «علیگر» هند اقدام به اضافه کردن برخی رشته ها برای رشد و توسعه این دانشگاه و کمک بیشتر به دانشجویان کرده است.

 

این دانشگاه اعلام کرد که با توجه به انجام پروژه توسعه زمان بیشتری برای ثبت نام آنلایندر اختیار دانشجویان قرار می گیرد تا بتوانند با آرامش خاطر در مورد رشته های ثبت نامی خود فکر کنند.

 

 از جمله رشته های اضافه شده در دانشگاه علیگر می توان به « B Tech» (تکنولوژی غذا) ، « M Tech» ( مهندسی ربات) ، « M Tech» (هوش مصنوعی) ،« M Tech» (مهندسی زلزله و مدیریت بلایای طبیعی) و چهار رشته جدید پزشکی اشاره کرد.

 

دانشگاه اسلامی علیگر یکی از دانشگاه‌های پرسابقه کشور هند است که در شهر علیگر ایالت اوتار پرادش در شمال هندوستان قرار دارد.

 

 این دانشگاه از جمله مراکزی است که پیش از آغاز کرونا و در بحبوحه تنش میان هندوها و مسلمانان در هند نیز نقش مهمی را در حمایت از حقوق مسلمانان ایفا کرد.

 

در آن زمان اعضای کمیته هماهنگی دانشجویان دانشگاه اسلامی در «الیگار» هند در اعتراض به خشونت پلیس علیه مسلمانان دست به اعتصاب زدند.

 

 این اعتصاب پس از آن بود که شمار زیادی از دانشجویان مسلمان که به قانون جدید ضد اسلامی شهروندی در هند اعتراض داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند.

کد خبر 976671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha