برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در بین الحرمین شیراز

سردار غیب پرور گفت: به دلیل نبود امکان انجام پیاده روی اربعین مانند سال های قبل، امسال در روز اربعین در فاصله میان حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و حضرت سید علا الدین حسین (ع) برنامه پیاده روی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «غلامحسین‌ غیب ‌پرور»، امروز (یکشنبه 6 مهر) از برگزاری  اربعین حسینی در شیراز با رعایت چارچوب‌های بهداشتی خبر داد و به خبرنگاران گفت: با توجه به بحران کرونا، امسال عزای اربعین در بین‌الحرمین شیراز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل موكب «احمدبن موسی (ع)» افزود: به دلیل نبود امکان انجام پیاده روی اربعین مانند سال های قبل، امسال در روز اربعین در فاصله میان حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و حضرت سید علا الدین حسین(ع) برنامه پیاده روی برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از مردم استان برای شرکت در این مراسم پیاده روی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم با رعایت نکات لازم بهداشتی به انجام رسیده است.

سردار غیب ‌پرور اضافه کرد: موكب «احمد بن موسی (ع)» با عنایت امام حسین(ع) در كربلای معلی در سال های اخیر شكل گرفته است و برنامه های متعددی را به مناسبت سوگواری ایام سالار و سرور شهیدان برگزار می کند.

جانشین فرمانده‌ كل سپاه در قرارگاه مركزی امنیتی «امام علی(ع)» تصریح کرد: با برگزاری این برنامه ها اجازه نمی دهیم تا از عرض ادب به ساحت مقدس امام حسین(ع) و اهل بیت (ع) دور بمانیم.

وی اعلام کرد: علاوه بر عزاداری در ایام اربعین، فعالیت‌هایی نیز در قالب كمك های مومنانه در نظر گرفته شده که در سطح وسیع‌ تری انجام خواهد شد.

کد خبر 976711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha