نمایشگاه معرفی شهدای زن شهرستان سلسله برگزار شد

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اهمیت بیان سیره و منش شهدا برای نسل جوان و نوجوان، گفت: در قالب نمایشگاه ۱۴ زن شهید شهرستان سلسله معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اشرف حسنوند» امروز(6 مهر) در حاشیه افتتاح نمایشگاه معرفی شهدای زن شهرستان سلسله، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تقویت فرهنگ ایثار و مقاومت است.

 

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اهمیت بیان سیره و منش شهدا برای نسل جوان و نوجوان، افزود: بیان سیره و منش شهدا بستر تقویت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است.

 

وی با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس، گفت: زنان نقش مهمی در شکل‌گیری انقلاب و دفاع مقدس داشته‌اند.

 

حسنوند با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهمی در موفقیت‌های کشور دارند.

 

وی با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده معظم شهدا و ایثارگان، خاطرنشان کرد: بسیاری از حماسه های دفاع مقدس را باید مرهون از خودگذشتگی بانوانی دانست که فرزندان و همسران خود را روانه جبهه ها کردند تا از خاک کشور دفاع کنند.

 

حسنوند تاکید کرد: زنان ایرانی علاوه بر تربیت مردان با غیرت و شجاع، حضور فعالی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همراه با حفظ ارزش های اسلامی داشته اند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سلسله اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و صبر و ایستادگی مردم، از امنیت و قدرت بالایی در منطقه برخوردار است و تحت فرامین‌ مقام معظم رهبری برای دستیابی به اهداف خود حرکت می کند.

 

کد خبر 976712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha