بیش از ۱۰۰ شهروند آستارایی ویزیت رایگان شدند

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های مساجد آستارا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۲۰ شهروند آستارایی، ویزیت رایگان شدند.

«فرتاش حریری» در حاشیه اجرای برنامه ویزیت رایگان در محل کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این طرح پزشکان با تخصص های گوناگون نسبت به معاینه شهروندان در زمینه های؛ کنترل فشار خون، تست دیابت و سایر موارد پزشکی پرداخته و مشاوره های درمانی را نیز به آنان ارائه کردند.

 

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه بندر آستارا با بیان اینکه ویزیت رایگان شهروندان با هدف کمک و یاری به افراد بی بضاعت که توان پرداخت هزینه درمان خود را ندارند، انجام شد، افزود: در قالب این طرح ۱۲۰ شهروند با مراجعه به کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا توسط پزشکان متخصص بهداری هنگ مرزی آستارا به صورت رایگان ویزیت شدند.

 

وی با اشاره به اینکه ویزیت رایگان بیماران با رعایت کامل دستوراالعمل‌های بهداشتی انجام شد، تصریح ‌کرد: در اجرای این طرح پایگاه بسیج شهید محمدزاده و هیئت امنای مسجد میرزا همکاری داشتند.

 

حریری یکی از شاخصه های توسعه کشور را ارتقای نظام سلامت دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می ‌شود در حد امکان از ظرفیت کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای خدمت ‌رسانی به مردم و حضور پزشکان متخصص در مساجد به‌ منظور ویزیت رایگان استفاده شود و در این راستا برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان سال طرح های ویزیت رایگان انجام شود.

 

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه بندر آستارا با بیان اینکه حرکت در مسیر افزایش آرامش و سلامت مردم از بهترین و ارزشمندترین کارهاست، گفت: خدمت در عرصه سلامت افتخار است و تا هر زمان که بتوانم برای همشهریان آستارایی از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

کد خبر 976745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha