برخورد قاطع با متخلفان عرضه گاز ال پی جی

تهوری با بیان اینکه توزیع گاز مایع فقط به صورت الکترونیکی انجام می شود، گفت: با متخلفان عرضه گاز ال پی جی برخورد قاطع انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی تهوری» امروز (۶ مهر) به رسانه های گروهی با توجه به اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع، اظهار کرد: تمامی مصرف کنندگان صنعتی، واحدهای تولیدی و صنفی متقاضی گاز مایع باید در سامانه «سدف» ثبت نام کنند.

 

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه امکان تامین گاز مایع تنها از طریق ثبت نام در این سامانه میسر خواهد بود، افزود: همچنین تمامی شرکت های موزع موظفند براساس دستورالعمل های ابلاغی نسبت به ارائه خدمت و تأمین نیازمندی مردم اقدام کنند.

 

تهوری فروش گاز مایع توسط واحدهای صنفی غیر مرتبط را تخلف عنوان کرد و ادامه داد: با متخلفان این حوزه با جدیت برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نظارت های مشترک با تعزیرات، شرکت پخش فرآورده های نفتی، پلیس امنیت اقتصادی و آتش نشانی بر مراکز عرضه گاز مایع افزایش می یابد، تصریح کرد: قیمت هر سیلندر گاز مایع  9 هزار و 700 تومان درب ایستگاه و 10 هزار و 400 تومان به صورت جارویی در سطح استان است لذا عدم رعایت سطح قیمت و فروش با قیمت بالاتر از قیمت مصوب تخلف و با متخلفین مطابق قانون نظام صنفی و تعزیرات برخورد قاطع خواهد شد.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هرگونه نگهداری سیلندر در انبار با توجه به مخاطرات آن توسط افراد غیر مرتبط را ممنوع اعلام کرد و افزود: همچنین تغییر سیستم خودروهای بنزین سوز به LPG برابر اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی مخاطره آمیز و فاقد مجوز است.

 

وی بیان کرد: واحدهای صنفی مکانیکی و واحدهای تعمیرگاهی در استان  خراسان جنوبی مجاز به نصب سیستم LPG نیستند و در صورت انجام و ایجاد حادثه، متصدی واحد مسئول خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: هیچ گونه مرکز مجازی در سطح استان برای تزریق LPG وجود ندارد و انجام این عمل خلاف و مخاطره آمیز است بنابراین هیچ واحد صنفی مجاز به تزریق گاز LPG نبوده و در صورت مشاهده نیز با مختلفین برخورد و در صورت تکرار از ظرفیت محاکم قضایی و دادستانی استان نیز استفاده خواهد شد.

کد خبر 976814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha