فرهنگ و ارشاد اسلامی خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

حجت الاسلام میراحمدی گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه فرهنگی و متولی فرهنگ و هنر، در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد و برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید جانانه درمیدان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلوگاه، حجت الاسلام «سید ابراهیم میر احمدی » امروز ( 6 مهر ) در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: امروزه تهاجم فرهنگی، مهمترین دغدغه کشور است و عبور از تهاجم فرهنگی موجب موفقیت در امورات مختلف است و لذا باید تلاش کنیم تا از جنگ فرهنگی بگذریم و عبور کنیم.

امام جمعه گلوگاه افزود: مدیر جوان و دغدغه مند فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشراف به حیطه های کاری خود، توانسته اوضاع فرهنگی هنری و مذهبی استان را معطر نموده و فضا را برای حضور و فعالیت جوانان و نوجوانان مساعدتر کند.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور روحانیت در بطن امور فرهنگی کشور یادآور شد: باید با سلاح تقوا و ایمان، نسبت به ارتقاء فرهنگی جامعه تلاش شود و با جذب جوانان و نوجوانان به مشارکت های گروهی در این عرصه، موجب شکوفایی هرچه بیشتر خلاقیت و استعدادهای عزیزان و جوانان کشورمان شویم.

امام جمعه شهرستان گلوگاه همچنین از مسئولین استانی خواست تا دغدغه بیشتری نسبت به فرهنگ و هنر مازندران داشته و ضمن مشارکت جدی و تقویت همکاری‌های اثرگذار با متولی فرهنگ و هنر استان، کمک کار این حوزه  و فرهنگ ما باشند.

 

حجت الاسلام میراحمدی خاطر نشان کرد: تهاجم فرهنگی در رأس همه برنامه های دشمن است و دشمن امروزه با تهاجم و جنگ اقتصادی در واقع فرهنگ را نشانه رفته است.

 

وی با اعلام اینکه ناامید کردن افراد جامعه از برنامه های مهم دشمنان است، خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد تا امید را تبدیل به ناامیدی کند و باید از تمام ظرفیت های فرهنگی جامعه و کشور برای افزایش امید در جامعه استفاده کرد.

 

مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه فرهنگی و متولی فرهنگ و هنر، در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و برای مقابله با  تهاجم فرهنگی باید جانانه درمیدان باشد.

امام جمعه گلوگاه گفت: مازندران ترمینال فرهنگ های مختلف و اقوام متفاوت است و فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران باید در مقابله با تهاجم فرهنگی به صورت همه جانبه تلاش کند.

 

حجت الاسلام میراحمدی در پایان گفت: مازندران محل تفریح برخی از افراد است و بی حجابی و بدحجابی و رفتار لاکچری منفی جوانان و بانوان ما را نشانه رفته است و باید در ادامه راه دست در دست هم داده و اجازه ندهیم ؛ فرهنگ ما به تاراج برود.

کد خبر 976819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha