راه اندازی پویش نقاشی دفاع مقدس 

آسیه ملایی گفت:یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس راه اندازی پویش نقاشی ویژه گروه سنی نوجوانان با محوریت شهدا است.

«آسیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری سجادیه در هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس راه اندازی پویش نقاشی ویژه گروه سنی نوجوانان با محوریت شهدا است.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه کهنوج بیان کرد: به همین منظور نوجوانان مسجدی می بایست رشادت های شهدای دفاع مقدس را به تصویر کشیده و سپس تحویل ما دهند.

وی اضافه کرد: همچنین پویش دلنوشته راه اندازی شده و بچه های مسجدی دلنوشته هایی خطاب به شهدای دفاع مقدس و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته و به ما تحویل دادند.

ملایی ابراز کرد: پس از جمع آوری نقاشی ها و دلنوشته ها تصمیم گرفتیم این آثار را در قالب یک نمایشگاه، در معرض دید عموم مردم به ویژه نمازگزاران قرار دهیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه کهنوج ادامه داد: در همین راستا نمایشگاه دفاع مقدس را راه اندازی کرده و بخشی از این نمایشگاه را به نقاشی ها و دلنوشته های بچه ها اختصاص دادیم.

وی اظهار کرد: علاوه بخش دیگری از نمایشگاه به نصب تصاویر و فرازهایی از وصیت نامه شهدا اختصاص داده شد البته برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بخش قابل توجهی از این نمایشگاه به عکس های این سردار رشید اسلام اختصاص یافت.

ملایی افزود: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم و دیدار با خانواده های معظم شهدا به نیابت از سردار دلها بود که به همین منظور با در دست داشتن عکس ایشان به دیدار این خانواده ها رفته و از آنها تجلیل کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه کهنوج عنوان کرد: همچنین در هفته بزرگداشت دفاع مقدس بازخوانی وصایای شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی را به صورت مجازی اجرا کردیم و بر همین اساس فرازهایی از وصیت نامه این شهدا در بستر فضای مجازی منتشر شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آشنایی نوجوانان و جوانان مسجدی با سیره شهدا و نیز معرفی الگوهای شایسته به آنها بود.

کد خبر 976928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha