نیروهای مسلح بهترین الگو در حل مشکلات جامعه امروز/ جایگاه ارتش در دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست

سردار صفوی با بیان اینکه ارتش با ایثارگری و فداکاری و دوری از تجمل گرایی و اسراف بهترین الگو در جامعه امروز است، گفت: جایگاه ارتش در دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

امیر جواد صفوی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد دستاوردهای دفاع مقدس گفت: جوانان اطلاعات زیادی در مورد نیروهای مسلح و مخصوصا ارتش ندارند و بیشتر آگاهی آنها از طریق رسانه ها و تلویزیون است. این نمایشگاه می تواند به خوبی دستاوردهای دفاع مقدس را به نسل امروز معرفی کند.

 

رییس مرکز مخابرات ارتش افزود: این نمایشگاه بیانگر این است که ارتش در کنار نیروهای مسلح چه اقدامات و چه ایثارگری هایی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن اسلامی ارایه کرده است.

 

وی ادامه داد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با فداکاری و ایثار همه چیز را فراموش کرده بودند و تنها به دفاع از کشور در مقابل دشمن پرداختند.

 

وی در مورد جایگاه ارتش در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ارتش قبل از جنگ در مرزها و مناطق عملیاتی حضور داشت و همواره در دفاع از کشور فعال بوده است.

 

امیر صفوی با اشاره به عملیات های ارتش در ابتدای جنگ تحمیلی گفت: ارتش توانست در ابتدای جنگ تحمیلی دشمن را در بیرون از مرزها متوقف کند. توقف دشمن در بیرون از مرزها بسیار سخت تر از اقدامات عملی در میدان عملیات است.

 

وی گفت: در جنگ تحمیلی همواره تمام کشورها از عراق و رژیم بعث حمایت کردند و تنها جمهوری اسلامی بود که توانست مقابل تمام زیاده خواهی های دشمنان بایستد. جمهوری اسلامی با دست خالی توانست دشمن را با تمام عظمت و تجهیزاتی که در اختیار داشت از سر راه بردارد.

 

رییس مرکز مخابرات ارتش تصریح کرد: در طول دفاع مقدس ده ها عملیات به تنهایی توسط ارتش صورت گرفت و در برخی عملیات ها نیز نیروهای مسلح در کنار یکدیگر عملیات های موفقیت آمیزی را برگزار کردند. نقش ارتش در دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

وی اظهار کرد: ارتش می تواند با توجه به حماسه سازی هایی که در دفاع مقدس داشته است، بهترین الگو برای مسئولان امروز در جامعه باشد تا بتوانند از این الگو در حل مشکلات کشور استفاده کنند. ایثارگری، شهادت طلبی، دور بودن از تجمل گرایی و اسراف می تواند در جامعه امروز کاربرد موثری در حل مشکلات کشور داشته باشد. ارتش می تواند بهترین الگو برای سازمان ها و نهادهایی باشد که امروز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند؛ این الگو هیچ گاه از بین نمی رود.

 

وی با اشاره به تلاش نیروهای مسلح در تولید سامانه های نظامی در دفاع از دشمن افزود: نیروهای مسلح بهترین الگو برای نهادها و سازمان هایی هستند که می خواهند مشکلی را از سر راه مردم بردارند.

 

کد خبر 976930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha