دوره آموزشی «مهارت های زندگی» در کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سئین برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سئین از برگزاری دوره آموزشی «مهارت های زندگی» در این کانون با هدف برای افزایش توانمندی های ارتباطی در خانواده ها خبر داد.

«گل حسین فیاضی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزشی «مهارت های زندگی» در این کانون با هدف برای افزایش توانمندی های ارتباطی در خانواده ها برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سئین تصریح کرد: این دوره آموزشی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تدارک دیده شد و با استقبال اعضای این کانون روبرو شد.

 

وی یادآور شد: آشنایی نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلامی و آموزش مهارت های زندگی از مهمترین اهداف برپایی این دوره آموزشی است.

 

فیاضی اظهار داشت: چنین دوره های آموزشی می تواند زمینه آشنایی بیشتر افراد جامعه نسبت به برخوردها و بازتاب رفتارهای فردی و اجتماعی شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سئین افزود: این دوره آموزشی می تواند از واکنش ها نسبت به ضعف ها و آسیب های رفتاری بکاهد و تمرینی برای افزایش روحیه های اجتماعی در نوجوانان و جوانان شود.

 

فیاضی خاطر نشان کرد: فهم صحیح از هیجان ها، توانایی ها، مهارت ها و اندیشه ها برای آموزشی مهارت خودآگاهی نیز از دیگر آموزش های یادگیری در این دوره ها است که نوجوانان و جوانان به آن نیازمند هستند.

کد خبر 977016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha