بازرسی مستمر استاندارد از مراکز تولیدی و خدماتی

شرفی از بازرسی مستمر اداره استاندارد بروجرد از مراکز تولیدی و خدماتی خبر داد و گفت: طی ۶ ماه نخست امسال ۴۶۲ مورد بازرسی انجام شده است.

« عنایت شرفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 45 مورد صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه استاندارد در شهرستان بروجرد انجام شده است.

 

رئیس اداره استاندارد بروجرد افزود: از این تعداد، 9 مورد مربوط به صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 36 مورد مربوط به تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده است.

 

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 462 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان انجام شده است.

 

رییس اداره استاندارد بروجرد  اذعان داشت: تعداد 85 بازرسی از تجهیزات تفریحی این شهرستان صورت گرفته است.

 

وی از انجام 597 مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع خبر داد و اظهار کرد: در این بازرسی ها 70 موارد مغایر با الزامات استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف، و جمع آوری انجام گرفت.

 

شرفی بیان کرد: در شش ماهه اول سال جاری، 150 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در بروجرد صادر شد و هم چنین 135 مورد آزمون دوره ای و پلمپ گذاری  وسایل سنجش سبک انجام گردید.

 

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد استاندارد سازی را بستر تقویت تولید و خدمات دانست و افزود: اداره استاندارد شهرستان بروجرد در قالب بازرسی های مستمر از مراکز تولیدی و خدماتی بازدید می کند.

کد خبر 977044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha