تجلیل از خانواده هنرمند فقید مرحوم جعفر کاظمی

به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده هنرمند ایثارگر زنده یاد جعفر کاظمی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک از خانواده هنرمند فقید مرحوم جعفر کاظمی تجلیل شد.

در این دیدار محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامی داشت زحمات چندین ساله زنده یاد کاظمی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری استان تهران بیان داشت: فعالیت مستمر و تلاش های بی وقفه ایشان در عرصعه فرهنگی و هنری استان تهران خصوصا حوزه جنوب شرق تهران بیانگر همت بالای ایشان بود که بی نظیر و ستودنی بود.

برزگر اظهار داشت: ایشان در طی این سالهای متمادی توانسته بود با دغدغه مندی بالا برای  استان تهران و خصوصا جنوب شرق تهران شاگردان بسیاری را تربیت کند که تا سالها این اثرات جاری و ساری است.

وی افزود:در همه این سالها هیچ گاه فعالیت های هنری خود رامتوقف نکرده و تلاش کرد که چراغ راهی برای همه دلسوزان و علاقه مندان مباحث فرهنگی و هنری باشد و البته خدمات ماندگار ایشان هیچگاه از یاددها نخواهد رفت.

گفتنی است، زنده یاد جعفر کاظمی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فعال فرهنگی هنری استان تهران بود که در اسفند ماه 98  برای همیشه رخ در نقاب خاک کشید.

 

کد خبر 977207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha