رسانه‌ها زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه باشند

زمانی از رسانه‌ها خواست تا زمینه‌ساز حضور سرمایه‌‌گذاران داخلی و خارجی به منطقه آزاد اروند باشند و گفت: معتقدیم رسانه‌‌ها با پردازش به ظرفیت‌های موجود می‌توانند زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه اروند باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «اسماعیل زمانی» در آئین بهره‌برداری از شرکت بین‌المللی پترو آذر کاسپین تولیدکننده انواع هیدروکربن سبک و سنگین که با سرمایه‌گذاری خارجی توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره یک آبادان افتتاح شد، با بیان اینکه منطقه آزاد اروند یکی از بزرگترین حوزه‌های انرژی به شمار می‌رود و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهان بهره می‌برد اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خارجی را فراهم خواهد کرد تا توسعه صنعتی و ورود سرمایه‌گذار خارجی در این منطقه را شاهد باشیم.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند  یکی از اهداف این سازمان را بهره‌برداری از واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی در آبادان و خرمشهر دانست و افزود: تلاش برای به بهره‌برداری از واحد‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد اروند یکی از دغدغه‌های ما است که خوشبختانه امروز شاهد بهره‌برداری از واحد هیدروکربن‌های سبک و سنگین با سرمایه‌گذاری خارجی ترکیه‌ای بودیم.

 

وی همچنین افتتاح این کارخانه تولیدی را گامی بلند در تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد اروند برشمرد و اضافه کرد: از ابتدای تیرماه امسال تاکنون 12 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر به بهره‌برداری رسیده که این کاری بزرگ و ارزشمند است.

 

زمانی منطقه آزاد اروند را یکی از بزرگترین حوزه‌های انرژی جهان خواند و تصریح کرد: این منطقه می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذارای سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی باشد.

 

وی بر لزوم آگاهی و شناخت کافی از مسائل برای اذعان نقد منصفانه تاکید کرد و ادامه داد: اینکه افرادی که قصد نقد مسئله‌ای را دارند باید نسبت به آن موضوع و مسائل پیرامون آگاهی و شناخت کافی داشته باشند نه اینکه ندیده و نشناخته مدام انتقاد کنند.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: معتقدم رسانه های منطقه می‌توانند با پردازش به ظرفیت‌های موجود در منطقه آزاد اروند به ویژه در بحث صنعتی زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شوند.

 

کد خبر 977281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha