ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» اجرا شد

تراب فرد گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی در کانون فرهنگی و هنری «سردارشهید علی اکبر رحمانیان» برگزار شد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: بیان دستاوردهای آن دوران درخشان از جمله اموری است که در هفته دفاع مقدس باید به آن پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: مجاهدت های رزمندگان بدون داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی در برابر دشمن مجهز به پیشرفته ترین سلاح های دنیا کار سخت و دشواری بود که تنها با توکل به خداوند و اراده و اعتماد به جوانان امکان پذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه این مهم در دوران هشت ساله دفاع مقدس محقق شد، ادامه داد: همچنین دستاوردهای دوران دفاع مقدس الگویی برای آیندگان در اعتماد به جوانان و نسل آینده ساز کشور شده است.

 

تراب فرد یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: یادآوری خاطرات و رشادت های رزمندگان در طول آن دوران درخشان نباید فراموش شود چرا که ایام دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی به شمار می آید و برای ایرانیان همیشه جاودان می ماند.

 

وی برگزاری یادواره های شهدا را از جمله برنامه هایی دانست که می تواند در یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس بسیار موثر باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» از جمله برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس را اجرای طرح «هر کوچه یک حسینیه» عنوان کرد که با حضور بچه های مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع) به اجرا در آمده است.

 

وی همچنین به اجرای ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس همراه با آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اشاره کرد و گفت: در این برنامه «علیرضا عطایی» ذاکر اهلبیت (ع) نوحه خوانی کرد.

 

تراب فرد حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک در راستای جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا» را از ضروریات برنامه های کانون فرهنگی و هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» دانست و از اعضای پایگاه مقاومت بسیج «شعب ابی طالب» در همکاری برای اجرای این برنامه ها قدردانی کرد.

 

کد خبر 977332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha