نمایشگاه دفاع مقدس دست تحریف دشمن را کوتاه می کند

امیر شیخ گفت: نمایشگاه دفاع مقدس عرصه ارایه دستاوردها و باورهای نیروهای مسلح است که می تواند دست تحریف را از جنگ کوتاه کند.

امیر سرتیپ علیرضا شیخ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس گفت: نمایشگاه دفاع مقدس عرصه نمایش دستاوردهایی است که دست تحریف را از این دفاع کوتاه می کند؛ به همین جهت هر چقدر در این نمایشگاه بتوانیم مستنداتی را ارایه دهیم که ارزش ها، باورها و عملکرد گذشته ما را توجیه کند، برای جلوگیری از تحریف تاریخ به کمک ما می آید و موثر است.

 

معاون تربیت و آموزش ارتش افزود: چهل سالگی دفاع مقدس یعنی بلوغ دفاع مقدس، در حقیقت ما توانسته ایم بعد از چهل سال معنویت و گنج جنگ را استخراج و در صحنه به نمایش گذاشته ایم و مدل هایی را در سطح مدیریت کشور ارایه می کنیم.

 

وی گفت: چهل سالگی دفاع مقدس نبوغ خود را در این نمایشگاه نشان می دهد. در چهل سالگی دفاع مقدس آورده ها و تجربیات خود را آورده ایم و در این نمایشگاه ارایه می کنیم و معتقدیم می شود در عرصه تهدید، خطر و تحریم امور و کارها را با مدیریت پیش برد.

 

وی در مورد مهمترین ویژگی های کاربردی دفاع مقدس در جامعه امروز یادآور شد: خودباوری، خوداتکایی و یقین و اعتماد به خدا و ظرفیت های درونی خود در این معنا که ما می توانیم، است.

 

وی با اشاره به عملکرد نیروهای مسلح در دفاع مقدس یادآور شد: این نمایشگاه عرصه نمایش دستاوردهای تمامی نیروهای مسلح است که همگی در کنار یکدیگر در دفاع مقدس تمامی تلاش خود را به کار بردند تا عملکردی مطلوب از خود در دفاع از کشور بر جای بگذارند.

 

 


 

 

 

 

 

کد خبر 977334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha