۲۲۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند / فوت ۲ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید در مراکز درمانی استان اردبیل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری شده اند و مجموع بیماران به رقم ۲۲۶ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 36 بیمار جدید در مراکز درمانی استان اردبیل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری شده اند و مجموع بیماران به رقم 226 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی همین مدت 2 بیمار بدحال نیز به دلیل وخامت حال عمومی جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هم اکنون 53 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و 37 بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده بیان کرد: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا 7742 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده اند و 648 نفر نیز تاکنون جان خود را از دست داده اند.

 

وی اظهار داشت: شهرستان های اردبیل و مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان های خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان های نیر، نمین، سرعین، اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید قرار دارد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: ثبات وضعیت قرمز در شهرستان های اردبیل و مشگین شهر نشان از عدم رعایت بهتر مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

 

حبیب زاده خاطر نشان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

کد خبر 977432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha