فنی حرفه ای بیش از یک میلیون نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه داده است

آذرخش، از ارائه خدمات آموزشی ویژه متقاضیان خبر داد و گفت: در نیمه نخست سال تاکنون یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدرضا آذرخش»، امروز(8مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش رایگان به متقاضیان ارائه شد.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان افزود: در پادگان ها ۷۹ هزار و ۴۹۳ نفر ساعت آموزش و ۶۳ هزار و ۵۵۶ نفر ساعت در محیط های واقعی برای سربازان وظیفه ارائه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در زندان ها ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت آموزش، در مراکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته هشت هزار و ۴۳۷ نفر ساعت آموزش دیده اند.

 

آذرخش بیان کرد: ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر ساعت در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی آموزش دیده اند و برگزاری این دوره ها با هدف تسهیل در کاریابی افراد صورت می گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: مدرسان کارگاه های سیار شهری ۶۸ هزار و ۵۹۹ نفر ساعت، صنایع و اصناف ۲ هزار و ۸۱۰ نفر ساعت و صنایع ضمن کار ۶ هزار و ۵۴۰ نفر ساعت متقاضیان را آموزش داده اند.

 

آذرخش یادآور شد: ارائه آموزش ها در سکونت گاه های غیررسمی ۵۸ هزار و ۴۱۵ نفرساعت، کارگاه های ثابت شهری فنی و حرفه ای ۸۷۵ هزار و ۸۳۷ نفر ساعت و کارگاه های روستایی ۱۸۶ هزار و ۴۲۷ نفرساعت بوده است.

 

وی چهار هزار و ۶۴۰ نفر ساعت در کارگاه های عشایری،۲۲۰ هزار و ۶۱۵ نفر ساعت در کارگاه مهارت آموزی محیط واقعی کار آموزش دیده اند.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان بیان کرد: در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه ها نیز ۱۰ هزار و ۳۷۴ نفر ساعت از خدمات آموزشی بهره مند شده اند.

کد خبر 977481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha