مشارکت بیش از ۳۵۰۰ موکب برای خدمت به زایران اربعین در عراق

بخش شعایر و موکب های حسینی از مشارکت سه هزار و ۸۵۰ موکب برای خدمت به زایران اربعین در عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بخش شعایر و موکب های حسینی در عراق و جهان اسلام وابسته به آستان های مقدس حسینی و عباسی اعلام کرد:  سه هزار و 850 موکب برای ارایه خدمات به زایران امام حسین(ع) در مراسم اربعین مشارکت دارند. این موکب ها در مرز اداری استان ذی قار مستقر شده اند و 807 موکب نیز برای ارایه خدمات در استان کربلای معلی مشارکت خواهند کرد.

 

سید «هاشم الموسوی» معاون رئیس این بخش گفت: این موکب ها در همه جاده ها و مناطق اطراف استان ذی قار تا کربلای معلی مستقر هستند و همه تدابیر پیشگیرانه و بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

 

الموسوی افزود: مسئولان موکب ها در مدت تردد زایران به طور شبانه روز در این شرایط استثنایی فعالیت می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به زایران ارایه دهند.

 

وی ادامه داد: این موکب ها همه امکانات مادی و انسانی خود را برای ارایه خدمات به زایران حسینی به کار گرفته اند. این موکب ها با سایر اداره های امنیتی، خدماتی و بهداشتی استان کربلای معلی همکاری مشترک دارند تا نتایج موفقیت آمیز به دست بیاید.

 

علاوه بر موکب ها، خانه های مردم عراق و حسینیه های بسیاری درهای خود را به روی زایران حسینی باز کرده اند و از آنها پذیرایی می کنند.

کد خبر 977488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha