اجرای طرح مواسات و همدلی همزمان با اربعین حسینی

اصالت پور گفت: همزمان با اربعین حسینی طرح مواسات و همدلی با مشارکت خیران در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح مواسات و همدلی همزمان با اربعین حسینی با هدف دستگیری از نیازمندان در این شهرستان برگزار می شود.

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد و کانون فرهنگی هنری کمیل افزود: با همکاری خیران 500 بسته کمک معیشتی تهیه و در بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: همزمان با اربعین حسینی تعداد غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

اصالت پور با اشاره به اینکه امسال در پی شیوع ویروس کرونا موکب های مردمی در مسیر زائران اربعین تشکیل نمی شود، افزود: همزمان با اربعین جسینی موکب سیار با عنوان «طرحی نو» در محله های محروم شهر بروجرد است.

 

 مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد با بیان اینکه موکب مردمی بروجرد از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است، افزود: جوانان عضو این موکب با جذب مشارکت خیران درعرصه های چون ضدعفونی شهر و اماکن عمومی، مشارکت در غربالگری عمومی، تهیه و توزیع بسته های غذایی، تحت حمایت قرار دادن محرومان، پخت و توزیع غذای گرم و...  تاکنون در کنار مردم بوده است.

 

وی با بیان اینکه کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد از نخستین روزهای شیوع ویرس راه اندازی شده است، بیان کرد: این کارگاه هم اکنون به یکی از کارگاه های تولیدی ماسک استاندارد پرستاری تبدیل شده است و همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم است.

 

اصالت پور تصریح کرد: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد با رعایت استانداردهای لازم در تولید ماسک، هم اکنون یکی از بهترین کارگاه های سطح کشور می باشد که به چندین شهر و استان ماسک ارسال می کند.

 

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان و محرومان در این موکب مردمی، افزود: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا اعضای موکب با مراجعه بر درب منازل مردم در مناطق محروم شهرستان بروجرد بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه کردند.

 

اصالت پور خاطرنشان کرد: با حمایت خیران به صورت ماهانه و در مناسبت های مختلف از نیازمندان تحت حمایت موکب مردمی جوانان بروجرد حمایت می شود.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد اظهار کرد: موکب جوانان بروجرد تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم بویژه محرومان و نیازمندان خواهد بود.

 

کد خبر 977556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha