شهید شعبان نصیری در سه برهه زمانی پیش از انقلاب، دوران دفاع مقدس و نبرد با تکفیری ها درخشید

مادر شهید شعبان نصیری گفت: شهید شعبان نصیری در سه برهه زمانی پیش از انقلاب، دوران دفاع مقدس و نبرد با تکفیری ها درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مادر شهید شعبان نصیری طی آئین سه شنبه های تکریم که سه شنبه 8 مهر به صورت وبینار با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: فرزندم همواره معتقد به اصول و ارزش های ایمانی بود.

 

مادر شهید شعبان نصیری افزود: شهید شعبان نصیری در سه برهه زمانی پیش از انقلاب، دوران دفاع مقدس و نبرد با تکفیری ها درخشید.

 

 

به گفته وی، ارزش های دینی مانند نماز، روزه، احترام به پدر و مادر و ... یکی از مهم ترین اعتقادات و باورهای فرزند شهیدم بود.

 

به گفته این مادر شهید، یاد و مقام حضرت سید و سالار شهیدان دشت کربلا حضرت امام حسین(ع) همواره بر ذکر و نام این شهید والا مقام در تمام طول حیاتش بود.

 

 

براساس این خبر، شهید سردار شعبان نصیری در جریان عملیات آزادسازی غرب موصل که از سپاه بدر در این عملیات حضور یافته بود، به شهادت رسید.

 

گفتنی است این شهید والامقام در دوران بازنشستگی و با وجود مجروحیت از دوران دفاع مقدس، همچنان در عرصه دفاع حضور پرشور داشت به گونه ای که شهید سردار سلیمانی او را شیخ شهیدان مدافع حرم می نامند.

 

گفتنی است، متناسب با شرائط شیوع کرونا، چهاردهمین آئین ملی سه شنبه های تکریم در قالب وبینار در منزل شهید شعبان نصیری برگزار شد. 

 

 

 

 

کد خبر 977570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha